Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Gideå idag..

Av Josefine - 31 augusti 2009 20:44

Idag efter lunchen räjsa vi till Gideå,

passade på att baka 2 kaksorter tills på lördag då Jonny fyller år!

Gjorde hallongrottor och makalösor *mums*

Bra att få lite barnpassning så man hinner nått ;-)


Sen ha vi tagit oss en tur ut i skogen, plockat lite gula kantareller,

samt att checka av läget på trattisarna, dock inte så mycket av dom än.

Men de hinns väl med de med, får vi hoppas!


Hampus fick prova sin nya Reima tec overall, super, den satt bra, lite

stor ändå blev de en 98, men de gör ju inget för reiman är ju ändå så smidig i sig så, och i år ha dom nytt tyg, wee..så den känns ännu smidgare,

men 1200 spänn för en overall! Men de är de nästan värt för dom är BRA!

Tur man fick halva sponsrad av gammelmormor, taaackar!

Så nu vill vi ha vinter, JA TACK!!!!!!!


Här kommer en bild på snyggingoverallen!


Nu ska jag se på tv och vänta hem min UNDERBARA sambo!

Vill ni nått veta?! Snart firar vi 5 år :-D

Och vi är lika käääära än! hihi!


 
 
Emma

Emma

1 september 2009 13:46

Tss Grattis ja jag å Emil ha 4 år nu i oktober med, tiden bara rinner iväg, känns inte som så länge :D KRaam

http://Emmaer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards