Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Sista inlägget för iår!

Av Josefine - 31 december 2009 13:44

Som tur var så varade magsjukan inte länge,

på kvällen efter ungarna somna va de bra igen så de va bra.

Och jag verka ja klarat mig från de än så länge iaf.

Borde snart ha kommit om jag skulle ha fått de,

men jag bruka ju alltid klara mig från sånt skit så.


Igår blev de sanering av huset, städade toaletterna,

bytte i alla sängar igen, tvättat hela dagen lång.

Tvättar än, gaaah! Tar aldrig slut med denna tvätt. BLÄ!


Jonnys gamla mormor dog igårkväll!

Hon blev ju 90+ så hon ha levt ett långt liv!


Håller på och donar till en 2007 fotobok, snart klar med den!

Jippi, tydligen så hade dom redan skickat min modellbok,

så den borde dyka upp på måndag, spännande.

De är riktigt kul att sitta och hålla på då man har tid.

Och de blir ju så fint och väldigt personligt och kul att ha kvar

och sitta och bläddra i.


På förmiddagen ha vi vare ute och lekt, blåste lite kallt

men de va skönt att komma ut. Provade min nya täckdress, super.

Sen så fick jag dra båda barnen på våran braiga superbobb de va en

höjdare för både Albin och Hampus, dom skratta massor.

Och mammsen blev svettig, bra med lite träning och helt gratis.


Vi kommer fira nyår hemma, med tacos, marängsvisch och

mys framför tvn till en bra film.

Rätt skönt då man ha småbarn och nyår känns som

inte så speciellt längre så.


VI ÖNKSAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!!!

 

Funderar va man ska ha för nyårslöfte...om man ska ha nått???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards