Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

BLÄ!!!

Av Josefine - 29 december 2009 20:16

Idag ha jag vare till stan en sväng och shoppat på rean,

de blev en täckdress till mig för  850 kr, svart, vit och lite rosa. 

(present från mammsen, pappsen och morfars)

En skjorta till Albin 100 kr, en tröja till mig 50 kr,

Hestravantar till Albin 199kr, väska till mig 129..tror de va allt!!!

Va så kallt och massa folk, så jag orkade inte leta så mycket.

Men lite fynd blev de ju alltid!   

Väntar på att polarn och pyret ska börja sin rea! Kul!


Först va farmor snäll och va barnvakt, sen kom mammsen och pappsen,

Hampus hade tydligen vare lite halvspak och kräkts en gång då han hosta.

De visade sig senare att de är magsjuka han drabbats av.

Även Jonny ha åkt dit och lille Albin. Stackars mina killar!

Nu är de bara jag kvar!!! Tro om jag klarar mig, som jag alltid bruka göra.

Hoppas på de, men de känns som jag oxå kommer åka dit eftersom

att jag ha ju i princip legat i allt och torkat m.m

Spritar händerna heeela tiden samt ätit vitpepparkorn!

Och tvättmaskinen går på högvarv.


Albin sussar nu, ska lägga Hampus med sen ska jag försöka sova med

om jag får de! Är beredd på en vakennatt så!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards