Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Första inlägget för iår..

Av Josefine - 4 januari 2010 20:51

Nytt spännande år på gång, va kul!

Känner på mig att 2010 kommer bli ett toppenår!

Tycker ju tiden går så himla fort,

snart fyller våran yngsta son 1 år och den äldre 3 år.

HJÄLP, kan inte fatta vars tiden tar vägen?

Önskar ibland att man kunde stoppa tiden för en stund.

Och de värsta man blir ju gammal själv med, hmm.


I veckan blir de att fixa bort julen här hemma,

känns som man nyss hedde upp den men nu ska

den ju bort så. Rätt skönt, brukar kännas så fint och städat

då man plockat bort den. Verka ju bli så kallt ute så.


Annars är allt somvanligt här, barnen räjsar på.

Hampus ha haft turen att få minisemester hos mormor och

morfar i helgen, och vi hade bara Abbebabbe hemma med oss.

Nästa gång blir de Hampus som får va hemma med oss.


Blev en skojigt skotertur, kan säga att jag ÄLSKAR Lynxen!

Farmor va snäll och hade Albin en stund så.

Då kunde men räjsa lite, fick några blåsor i händerna.

De är ju bara till att träna massor inför den kommande långa resan,

som är bokad till den 18 mars. Blir skoj, först kör vi till Borgafjäll,

stanna där 1 dag, sen kör vi vidare till Lycksele, stannar där 1 dag,

sen kör vi hem på söndagen, så de kommer bli många mil på

skotern, ca.50-60 mil kanske. Tur jag ha en sköööön skoter.

Bästa skotern jag haft!!!!   


Nä, nu blir de Rolanz på tv de kan man ju inte missa.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards