Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Alla vaccinerade!

Av Josefine - 16 december 2009 11:03

Igåreftermiddag for jag och Jonny ner till stan och fixade

lite julklappar, dock hitta inte jag de ska skulle ha så, 

till min mamma och pappa, typiskt. Har bara 1 julklapp till dom så.

Så de blir väl sistaminuten innan jul att man måste ner igen och

trängas bland allt folk! Eller hur Frida   


Fick en sån fin födelsedagspresent av Jonny, tack love!

Tog även svininfluensasprutan, aj va man ha ont idag.

Barnen tog även sina sprutor idag, Albin gallskrek av sticket,

medans Hampus va sååå duktig, mammas storkille!

Kan man bli annat än stolt, han ha prata om sjukdoktorn hela morron.

Nu får man hoppas man slipper biverkningar av den...


Jag säger då bara de den sitter som smäck min nya fina!

Och ännu bättre blir de med den andra grejen till    i like it!


Idag ha Hampus luciafest på förskolan så de ska bli kul,

måste komma ihåg kameran och klä sig varmt!


Nu sussar min lille abbebabbe!
Jag ska fixa håret tänkte jag, innan de är dax för lunch,

blir nog en grekisk sallad idag, mums, så sugen på de!





 
 
Ingen bild

Frida

17 december 2009 08:42

Haha ja till veckan ska vi armbåga oss fram på stan, jag har många klappar kvar.. puuh!

Du, med "den där andra grejen till" så kommer det bli som grädden på moset.. alldelens säker, hihi ;)

Pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards