Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 24 december 2009

GOD JUL på er alla!

Av Josefine - 24 december 2009 09:13

Åh idag är de julafton, hade en mysig uppesittarkväll igår

med bingolottospel, glögg, fika och godis. Sören och Agneta va

även här, barnen somnade tidigt, båda sov vid 19.30

Gjorde bort de mesta julstöket igår, härligt värre.


Inatt kom tomten med paket till Hampus och Albin,

Hampus fick sin efterlängtade traktorgrävare så han är nöjd.

Sen fick dom gå ner och leta efter 2 paket och i dom fanns de

varsin saccosäck, myyyysigt tyckte Hampus.


  

Såhär såg de ut då dom åt sin morgonvälling, myspys!


Nu gick Jonny just ut för att börja fylla badet,

sen blir de en skotertur för jag och Jonny, jippi! 

Farmor är snäll och passar barnen så vi kan räjsa   

Sen hinner man väl bara in i duschen innan allt folk börja komma så.

Men de blir bra, ingen stress  på julafton inte!


HA NU EN RIKTIGT GOD JUL ALLA!!!

Och hoppas ni vart snälla så tomten kommer med många klappar!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards