Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Josefine - 19 augusti 2009 09:07

Igår efter middagen tog vi oss en kvällspromenad. Hampus tycker de är kul att gå på promenad om de är en lämplig bit. Härligt både för barnen och oss. Jonny fick ju även hem sin stoooora grävmaskin igårkväll! Så nu är han happyhappy!!! Tro va han ska göra efter jobbet idag ;-) hehe!


När jag stod och gjorde välling imorse och kikade ut genom fönstret så

såg jag att volvon va borta, då hade ju min kära sambo råkat ta den idag!



Obra,obra! Då kan jag ju inte skjutsa Hampus på förskolan *suck*

Men tillslut ordna sig, som tur är så har vi en extrastol i bussen så Johanna va snäll och skjutsa han vid 8.30 sen så ska Jonny ta hem han då han slutar jobbet! Så nu är de väldigt lugnt här.


Ha hunnit dammsugat nedervåningen idag samt städa toan, tagit ur tvättmaskin och städat Hampus lekrum. Nu sussar Albin, ska se om jag ska baka en kaka eller va de blir..


Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards