Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Josefine - 18 augusti 2009 13:14

Idag har dom stägningsdag på förskolan så Hampus är hemma.

Igår va han ju ledig oxå så, vi va mest ute och dona på, skönt väder!


Ha tvätta lite idag, kan inte förstå att de blir såå mycket tvätt!

Hinner just få undan allt innan de är dax att börja om igen, drygt!

Men så är de när man har en kille som ska vara i allt och upptäcka saker

oxå den andra killen är ju en riktigt dregelpojke så.


Ha vart ute på förmiddag idag, nu fixar jag middagen, till oss blir de ungstekt skinkstek, ris el. potatis och kanatrellsås. Albin får potatis, morötter och lite kött mixat! Tagit fram min mixer idag! Så nu ska jag försöka börja ge han samma mat vi äter så vi får se hur de går, men de är nog ingen fara han är ju en riktigt matglad kille så. Lite kräsen på bitar bara men de är bara att vänja han lite eftersom..

Han är så snäll Albin, helt otroligt! Kan sitta rätt länge själv nu me,

försöker komma upp i krypställning oxå, kul att se.

Han somna vid 19.30 oxå sov han ända till 4.30 innan han skulle äta så de va skönt! Han blir ju större och duktigare så, de är bara synd att tiden går alldeles för fort tycker jag.


Nu kommer snart Jonny hem, wee!

Ska tanka Albin jag, Hampus ser på tvn lite så de är rätt lugnt här.


Ovido - Quiz & Flashcards