Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Josefine - 16 augusti 2009 15:26

Igår va de fullt upp mest hela dagen, Jonny va och grävde nere vid stugorna, så han vi inte klar där förrän 2. Emil och Emma kom och hälsa på en sväng igår med så då fick jag barnvakt så jag kunde duscha och fixa iordning mig i lugn och ro, topppen. Barnen fick varsitt paket från Gunnar och Gun-Gerd (sommargrannar i Gideå) Albin fick en body och Hampus en tröja från polarn och pyret, superfina i rött me snyggt motiv! Så nu matchar dom varann super! Sedan tände vi på grillen och grillade gott innan de va dax att åka på sensommarfestivalen.


Dax för lilla julafton igår då vi komme hem från sensommarfestivalen.

Va lite segt där i Björna tyck jag, man satt som på nålar och ville hem till gargaget, kul lördagsnöje!  Då vi kom hem va de dax att montera ihopa våra skotrar, tog Patriks först sen min, tog typ 1 timme på varje så de gick rätt fort! Men kom inte i säng förrän 1 inatt så man är lite seg idag!


Här har ni en bild på pääärlan min, slp-skidor på, handtagsskydd, lite reklamdekaler, skulle vilja ha crosskåpor me, får se om de dyker upp några!

Är den inte fiiin så säg?


Idag ha vi vare ute och pysslat på i garaget mest hela förmiddagen,

Albin ha legat ute och sussat, Hampus ha haft turen att få va hos farmor.

Håller på och laddar upp lite bilder på bilddagboken.

Nu ska jag snart börja med middagen, tror de blir hemlagade köttbullar!


Sen får vi se om vi åker och hälsar på nån, så tråkigt väder!


Ovido - Quiz & Flashcards