Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Wee fredag idag!

Av Josefine - 28 augusti 2009 18:09

Den falska filen kan jag rekommendera att göra,

supergod och lätt! Gick verkligen hem!


Va vi är duktiga, igårkväll städade vi ännu mera uppe på "lon"

Jag, Jonny och Agneta, ja Sören stod och peka lite :-)

Börjar hända lite grejer där nu, börja ju se golvet iaf, de ni!

Roligt kvällsgöra vi har va? Men bra blir de ju så!

Imorrn blir de ännu mera städ där, synd man inte ha nån barnvakt men

dom andra få städa där så tar jag hand om min prinsar <3


Idag ha farmor vare snäll och passa barnen så jag och Johanna

ha vare ute på en lååång ridtur ute i skogen,

och om ni bara visste va vi gjorde!? *haha* Men de är topsecret!

Blir sååå spännande ikväll, hoppas hoppas säger jag bara! :-P

Vore ju toppen! Jonny och Roger får sig en liten överaskning iaf.

Hoppas dom blir nöjda bara! :-D Men de tror jag!


Ha just ätit gomiddag hos Sören och Agneta, vilken härlig dag de vart!

Värsta lyxen, barnvakt och slippa laga middag, de ni ;-)


Hampus ha fått sig en ny reima tec overall med inför vinter så de blir kanoners, blev billigt för mammsen den gick på 1200, men fick halva pengen av snälla gammelmormor! Väntar med spänning att få hem den så vi kan prova, blev en i strl. 98! I ballongmodell, dom är ju så bra!

Lätt för barnen att röra sig i med så, Hampus hade tydligen även fått ett fleeceunderställ av snälla mormor, så snart är vintern räddad!

Behöver han inte frysa! De är bra för vi är ute så mycket samt att han går på en uteförskola, så man vill ha det som är BÄST! :-D


Nä nu ska jag se om mina grävarkillar kommer hem snart,

sen ska vi snart lägga kidsen och sen blir de spännande :-)


Ha en trevlig helg!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards