Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Äntligen fredag!

Av Josefine - 14 augusti 2009 19:54

Skönt med fredag och helg snart! De gillar vi!

Och barnen är bara lite snuviga så de va skönt de gick över fort!


Igår hade vi besök av mammsen min mest hela dagen, trevligt!

Jonny fick även besök av Tommy, sen så va vi lite duktiga jag och Jonny eller mest Jonny då da, grävde iordning så vi kan plantera hallon nu framöver, så de blir kanoners! Bra med grävare på gården, snart ha vi 2!


Imorse räjsa min sambo och hämta min nya skoter, nice!

Så nu är den min, denna underbara skoter, en lynx rave 550-09 HELT NY!

 

Tror ni jag LÄNGTAR till vintern nu eller? ;-)

Tänk att man lämnat ski-doo stallet nu efter att ha haft 5 st,

ojoj, men jag tror de här kan bli riktigt bra lynxen är fin,

verkar va en kanonmaskin och kul med lite förändring..


Här är en liten bild på buskillarna på morgonsidan!

Här har ni mina 2 busar, Albin ha just kommit på hur man förflyttar sig överallt med gåstolen, här är han och sliter i skorna, sen att dra i gardiner sam att dra i mammas blomma är superskoj. Kul att se att de händer så mycket nu med han! Glad är dom båda 2 för de mesta!


Ha vart ute på "långpromenad" idag, gick rätt långt,

sen på vägen hem svänga vi förbi Mia en snabbis!


Sen efter middagen idag for vi och hälsa på Johanna i stallet,

ni kan ju ser hur de sluta.

Tyvärr så har vi en kille som är superallergisk mot nått i stallet,

vad vet vi ju inte eftersom vi inte ha testa han, fick ju som inte de så.

Men jag ska säga åt Zaida att vi vill veta va de är så man kan undvika de.

Men han tordes rida idag på Iron, stora hästen, jätteduktig va han storkillen våran, så synd att han ska va allergisk mot nått...


Nu sover kidsen och min älskling jobbar som vanligt på flyget, j*vla skitställe med deras schematider! Han slutar 21.30 så de är inte alltför sent så jag hinner träffa han och mysa!


Ska se om de är nå vettigt att se på tvn nu, hoppas!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards