Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Josefine - 26 september 2009 07:34

Igårkväll va vi ut i skogen med fyrhjulingen och timmervagnen,

hämtade en del träd som Jonny fällt. Är så skönt ute i skogen.

Passade på att plocka lite enris, så idag få jag göra fint ute.


Ungarna va trött då vi komme hem så de blev en tidig kväll

för dom, skönt! Vi kunde njuta va lugnet och se idol och sedan

true blood, mycket bra och spännande serie, rekommenderas.

Finns att se gratis på svtplay då man vill så.


Inatt åt inte Albin nån gång från flaskan, mycket bra,

han vakna och grina men jag lät han ligga så en stund

och tillslut somna han om sen vakna han inge mer förän imorse.

Mycket bra, kanske ska ta och vänja av han från att äta sitt mål

på natten, han är ju ändå snart 8 månader så,

och de gick ju så bra inatt så Glad


Idag ska jag agera husmor, dom ska nämligen lägga nytt tak

en bit på ladugården, så de kommer massa snällt folk och

hjälper oss. Så då måste man ju va snäll tebax och bjuda på

mat och fika Tungan ute


Nu ska jag ta och käka frukost, ungarna är bytt på och fått sin

morgonvälling så. Nu är de bara jag kvar!


Ovido - Quiz & Flashcards