Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Josefine - 22 september 2009 08:42

Ja nu så va man hemma igen, tebax till vardagen.

Varit härligt att få vara i Gideå 2 dar, bli lite uppassade!


Hunnit vare ute och plockat trattkantareller oxå,

Jag, pappasen, Emil, Mia och Patrik, gu vilken svamp vi hitta som = 

vanligt i år! Vet inte hur mycket vi ha plockat alltså!

Men denna gång lämna vi ju massor, kan inte ta reda på allt,

men de är ju bara så skönt att få komma ut i skogen så.


Hampus, Albin och jag är lite halvförkylda, typiskt,

Men Hampus ha ingen feber så han fick fara på förskolan idag.


Nu ska jag gå och städa min garderob, fått 2 kassar med kläder från Emma.

Mycket bra, tusen tack!


Måste fundera ut va jag ska laga för mat till helgen med,

då de blir takläggning och fullt hus!

Nått lätt som går fort, funderar på tacopastagratäng så.


Ovido - Quiz & Flashcards