Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Josefine - 11 september 2009 20:54

Igår for vi till Gideå, for ut i svampskogen, jag, Hampus, pappsen, Emil och Emma.

Mycke svamp hitta vi! Superkul! Tror inte jag ha plocka så här mycke kantareller

som jag gjort i år! Lite bilder...fler finns att skåda på våran bilddagbok! Flört


  

Jag och min Hampus!


  

Hampus!


  

Albin tyckte de va spännande..busen!


Idag ha jag och Jonny vare tillsammans i 5 år!!!!! <3 LYCKLIGAST!!!!!

Vart i stan och shoppat idag, blev en högtryckstvätt till Hampus,

ett par arbetshandskar, 3 nya bh:ar till mig, ett par trosor, 3 tröjor

oxå lite mathandling. Barnen fick vara hemma med mormor och morfar,

tur för mig! Skönt att få koppla bort allt en liten stund, så mycke värt!

Hampus ha åkt på feber, så han har fått en alvedon innan sovdax så hoppas

den hjälper inatt.


Nu ska jag se på tv:n och vänta hem min LOVE!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards