Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Fixar och donar..

Av Josefine - 26 november 2009 08:44

Igår va jag och Albin in till stan och fixa en grej.

Känns skönt att ha de avklarat, man får ta och fixa lite eftersom.

Och de kommer bli så snyggt, även fast man blev ett  x antal tusenlappar

fattigare, men de är de helt klart värt! Skrattande 

Fast de känns lite konstigt och tomt, men de är ju inte länge så.

Tänkte fara och kika på tapeter med, men de hann jag inte.

Så de får blir en annan gång! Hinns lix inte göras innan jul så.


Igårkväll kom morbror Emil och Emma igen,

han håller på att skruva i nån bil så.

Hampus blir helt överlycklig då dom kommer.

Imorse vakna han och ropa Emma, Emma sen somna han om.

När han åt frukost så sa han, min mobbo Emil komma idag jättekul!

(fast han ska ju inte komma idag då)

 

Han är så söt Hampus, säger hela tiden, jag älskar dig!

De värmer i hjärtat, även fast han inte vet hur starkt de ordet är men.

Han har blivit så snäll nu, undra om de är för att mamma sagt att man

måste va snäll annars komma tomten inte med nå paket.

Han sa de själv igår, mamma jag snäll tomten komma med paket!


Den efterlängade bullbilen kom ju igår, Hampus fick som vanligt

en peng att köpa en gobulle, och vi lyxade till de med lussekatter och

jordgubbsbiskvier *mums* Sen blev de halvåtta hos mig och bonde.


Nä nu ska jag och Albin göra mera julfint här!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards