Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Josefine - 19 november 2009 11:16

Ändrade utseendet lite på bloggen Glad

Kul med förändringar, idag ska jag till frissan och förändra mig själv.

Ska hämta lille H på förskolan snart sen räjsar vi till Gideå

där jag dumpar kidsen, sen beger jag mig mot Husum till A-L!

Gud va skööönt de ska bli att få nån ordning på mitt hår till rishög

och inte tala om den supernsygga utväxten, är på tiden att nån

tar tag i detta nu!! Tungan ute


Blev en sen kväll igår, känner mig lite halvseg,

såg på natt på museet 2, sen bonde söker fru och sedan the proposal,

så bra film va de, en riktig Jossanfilm, kunde bara inte slita mig från den.


Ska förbereda lite lunch här nu snart och packa lite grejer,

ska bli spännande att komma till Gideå och se hur dom gjort.

Blir säkert superfint Skrattande Kul med förändringar som sagt,

man blir så GLAD!!!! Längtar tills jag få börja med tv-rummet.

Men de är inte så långt borta så, sen så hade golvet vi vill lägga

i köket och hallen kommit hem så jag måste flörta lite med

Jonny daaarling om de Flört så fint de kommer bli här..


Ovido - Quiz & Flashcards