Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Josefine - 24 november 2009 17:20

Endast 1 månad kvar till självaste julafton,

hur bra känns inte de då?! Nästan alla julklappar fixade.

Men än ha ingen julkänsla kommit.

Önskar att snön kunde falla och ligga kvar på backen,

de skulle göra ooootroligt mycket Glad

Men jag kan ju erkänna en sak, jag LÄNGTAR till jul!


I helgen blev de party, va väl rätt ok fest.

Hela söndagen gick ju till att va halvseg och trött.

Så va den helgen slut, fort gick de.


Idag ha jag börja plocka fram lite julgrejor, mysigt.

Tjuvstartat lite, de blir så fint. Snart klar i 1 rum,

då är de bara resten kvar, haha! Har ju ett x antal rum så.

Men jag gör som vanligt, gör bara jul på nedervåningen,

visst her upp ljusstakar och sånt uppe men inget mera.


Nu ha Hampus gått över till farmor, bara jag och Albin inne.

Snart kommer bror min och Emma på besök, tagit upp gofikat!

Ovido - Quiz & Flashcards