Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Borta bra men hemma bäst!

Av Josefine - 18 oktober 2009 13:53

Ha varit hemma några dagar nu, kom hem i torsdagkväll.

Gu va härligt de va att få komma hem till underbara Sverige,

rätt bra att få åka iväg så där och se hur bra man har de hemma.

Man uppskattar det så mycket! Men de va superskönt att få vila upp sig,

vi hade riktigt tur med vädret, ca.35-40 grader i solen,

så man ska inte klaga! Blev bränd men de känns som färgen redan

börjar försvinna. Men men, lite brun är man ju!

Åh mina 2 småkillar kändes så stor och duktig då man kom hem!

Och dom blev jätteglada! Skrattande

Albin är ju värste busen nu, och Hampus med för den delen.


     

Jag och min Jonny uppe på ett berg i Platanias! Kyss

 

I helgen ha vi hunnit rätt mycket, igår blev de en tur med Lynxen. Tungan ute

Gud va kul de va, längtar tills de är alldeles vitt på backen och skoterföre.

Sen blev de städning på "lon", så de blev ett helt lastbilsflak med grejer

som ska slängas på återvinningen nu i veckan.

Samt att halmen blev skottad ur, nu är de bara resten kvar.

Blev en lugn kväll med lite tv och vin.

Och gammelmorfars va hem med Sally.

Så nu är hela familjen fullbordat igen Glad


Idag ha jag kokat lite fläsklägg till middag, samt gjort en laddning med

älgköttbullar, mums! Nu sussar Albin och Hampus åker grävare

med pappsen, kan säga att jag NJUTER av lugnet här!

Får se vad vi hittar på sedan...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards