Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Josefine - 8 oktober 2009 09:49

Ja idag bär de av till Kreta, ska bli så skönt!

Få vila upp sig och njuta av sol och värme! Tungan ute

Även om jag kommer LÄNGTA ihjäl mig efter mina 2 små killar!

De mesta är klart inför resan nu, de ska bara packas ner i väskorna,

vi gjorde klart de mesta igår så, härligt! Är ju inte så mycket man behöver.


Igårkväll blev de bonde söker fru, hade sällsakp av Mia och Patrik.

Sen såg vi lite på oskydligt dömd och sedan true blood.

Så klockan blev rätt mycket innan vi va i säng men.

Vi ska ju snart på semester och vila upp oss så Cool hehe!


Och Albin ha vare sååå besvärligt inatt, gahh!

Vet inte va de va med han, han fick 200 välling när vi la oss

vid 23, han kan ju inte ha vare hungrig, misstänker att de är en

tand till uppe som är påväg, för sist en tand va på väg där uppe

så va de likadant så.


Idag ha jag städat bort lite här, så de ska va fint då vi kommer hem.

Alltid trevligt att komma hem till ett städat hus!


Nä men nu säger jag hejdå sverige, hörs om 1 vecka!


Ovido - Quiz & Flashcards