Livet I Stort Och Smått

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Happyhappy!

Av Josefine - 15 december 2009 08:41

Åh vilken bra dag, glader!

När man vakna imorse och titta ut får man se massa SNÖ!

Inatt gick strömmen hos oss och såklart skulle Hampus vakna då.

Han gallskrek rakt ut för de va ju alldeles kolsvart, stackarn.

Han skulle haft en sån där lampa som tänds då strömmen far

eller hur den funka som, men om han ha tur så tror jag tomten

kommer med en sådan, hoppas!

Så han fick komma och lägga sig i våran säng.

Albin ha såklart som vanligt vare omöjlig inatt.

Han verka ha som standard att va vaken 1½-2 timmar där vid 3-4!

Hoppas bara de är nån tand på gång så han blir snällare snart.


Idag blir de mys i tvsoffan tror jag, kolla om de är nå bra på tvn.

Sen då Jonny komma hem från flyget cid 15.30 så blir de att räjsa

ner till stora staden. Ska ta svinissprutan (om de inte är så lång kö)

Jonny tog ju sin igår och ungarna ska få deras imorrn.

Samt så ska vi fixa dom sista julklapparna.

Barnen får stanna hemma med farmor så jag och Jonny

behöver inte stressa som ett tok (som man alltid gör då man är i stan)

De känns bra!  Hoppas inte de är alltför mycke folk i farten bara.


Åh idag får vi dom! HAPPYHAPPY!

Eller hur Frida?   


Måste ju bara säga att jag ha VÄRLDENS BÄSTA SAMBO   


Nä ska slå på tvn och kika om de börjar nån film kl.9


 
 
Frida

Frida

15 december 2009 11:52

Äntligen, som vi båda väntat... hihi
Du vet att jag vill ha ett mms sen när det är fixat? :D

Pöss

http://fridasjolund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 januari 2010 13:06

Som ni förstår så håller jag till på den andra bloggen, för där kan jag ladda upp bilder m.m!!!! Såå lääääs där vetja! ...

Av Josefine - 14 januari 2010 15:13

Yeeeeeeeeessss, lyckades ladda upp bilder på: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/   Ha en bra kväll alla!! ...

Av Josefine - 13 januari 2010 19:38

Nu är man tebax till vardagen igen, Hampus började på förskolan i tisdags. Så nu är de bara ut fram och tebax och dra ungarna med sig, mest synd om Albin, måste väcka han varje gång då vi ska hämta Hampus. Oxå sitter han och gallskriker i bilen...

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil, sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost några ostskivor och lite korv! Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås! Ikväll då äls...

Av Josefine - 8 januari 2010 12:26


Ha ju glömt att visa nya förlovningsringen i vitt guld, den är ju bara såå fin, är såå nöjd med den!         Sitter såå bra på mitt finger    Vi smällte ner våra gamla och köpte nya! Igår va jag och älskling till stan och storhandlade på...

Ovido - Quiz & Flashcards