Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Josefine - 22 december 2009 09:22

Hej och hå va tiden flyger iväg,

snart är de jul, kan lixom inte fatta de än?!   


Igår va vi till stan och julhandla, blev även bjuden av

mammsen och pappsen på middag på safari, mums!

Åt en exotisk kycklingsallad, verkligen så gott.

Sen blev de Willys och rusta en sväng innan hemfärd,

så nu är julmaten handlad nu är de bara allt fix kvar,

tur vi ska ha knytkalas så man behöver inte jobba ihjäl sig.

Jag ska koka ägg och göra efterrätt, de blir schweisernötkaka.

Men vi ska ju hålla till här, så lite städning måste fixas men de

skulle ju lix ha blitt ändå så.


Idag håller jag på koka julskinkan, ska bli spännande.

Men kul att lära sig, tur man ha mormor och mammsen att ringa till.

Är ju bara såååå gott med hemskinka!


Mina busar dom håller på bygga hus här i köket nu,

tänk vilken fantasi dom har dom små liven.


Får se om vi åker till mellansel i eftermiddag!

Skulle behöva de så jag får den sista julklappen köpt!


Måste ju bara säga jag är världens lyckligaste,

jag trivs så bra med den nya!  Bara så himla snygg!   


Nu ska jag skriva min attgöralista innan jul, så allt blir gjort!


Ovido - Quiz & Flashcards