Livet I Stort Och Smått

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Josefine - 10 januari 2010 18:44

Imorse till frukost blev de fjällfil,

sedan till lunch blev de en grekisk sallad med fetaost

några ostskivor och lite korv!

Middagen bestod av 3 ostfyllda älgfärsbiffar och till

de åt jag wookgrönsaker, gröna bönor och beasås!

Ikväll då älskling komma hem blir de till att avnjuta

en fejkad ris a la malta! *mums*


Den besår av:
1/2 dl vispad grädde
3 msk keso
1/2 tsk ekologiskt vaniljpulver


Ungefärliga mått, ta efter tycke och smak.
Rör ihop och servera med apelsinbitar eller bär.


Så typsiskt att kärran skulle va sen just ikväll.

Så Jonny blir sen, hur sen vet jag inte än, han

slutar ju 20.oo i vanliga fall så.

Blir till att se på köpinggänget ikväll, samt Falk filmen,

bra avslutning  på denna helg.


Men som tur är ha vi haft turen att ha sällskap hela

dagen av Erik, Tess, Emil, Emma, mammsen och pappsen.

Albin fick nya skor idag, ett par gulliver,

äntligen ett par som passade på han knubbiga fot, jippi!

Dom Hampus hade då han va i samma ålder kan han inte ha så.


Tess ha fota barnen idag, gick väl som vanligt, fick några bra kort så.


Fick äntligen iväg min fotobok om 2007,

så nu är de bara till att börja med 2008, sen 2009!

Blir så bra, fått min modell för en dag bok, de blev kanon!


Albin sussar nu och Hampus läser en bok, jag ska ta och

natta han med snart så jag får lugn och ro här.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards